Forum Welcome To Paradise
Forum Kapeli Green Day
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jak dobrze, że mam w komórce internet i zawsze w trudnej c

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Welcome To Paradise Strona Gwna -> Przy drzwiach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
SuperModerator



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:06, 09 Kwi 2014    Temat postu: Jak dobrze, że mam w komórce internet i zawsze w trudnej c

macie tu linka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesteś zadowolona z życia tam? Waga startowa 83.1kg, wzrost 167cm.
Kryształowe o.....czy Ty wszstkie te ćwiczenia stosujesz?Pomagają Tobie,są dobre?
[link widoczny dla zalogowanych]
- wtedy, gdy zacząłem normalnie jeść - zniknęły wówczas napady obżarstwa, głód, itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyszedł termin i bóle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedyne co jest w nim fajne to takie żywe kolory i zdjęcia wrocławia. [link widoczny dla zalogowanych] Potocznie przekazywana wiedza zwraca uwagę na jelito grube, jako typowe miejsce zasiedlane przez obce dla naszego ciała organizmy.
Najzdrowiej jest się kochać normalnie, a nie wyczynowo. kurczak Prosze bardzo o pomoc w wyborze odpowiedniegu kursu. niepotrzebne zrzucanie kilogramów bardzo szkodzi zdrowiu Ja polecam wam ten gabinet [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Nietypowe rozmiarówkę posiada sklep prima strada polecam ja moszę rozmiar 42 i tam zawsze znajdę coś dla siebie polecam hej, wydaje mi się, że lepiej zainwestować już i się zakochać od razu niż kupić tanio i się zrazić Ja jak poszłam pierwszy raz do gina jak zaszłam w drugą ciążę, a było to po dość długiej przerwie to byłam trochę zestresowana, a on taki przystojny, podobny do Van Damma, no więc siadłam na fotel i czekam, a on ubrał rękawiczki, patrzy na moją pipkę i mówi - \ale księżniczko rozbierz się, bo przez majtki nie umiem badać\. Witam wszystkich milosnkow starej muzyki - Poszukuje piosenki W Refrereni taka kobieta spiewa trlalalal HEY NA NA NA NA NA - i jescze raz HEj NANAnA . Dlatego tamponada (czyli umieszczenie specjalnego podkładu między paznokciem a palcem) daje dobre efekty w mniej zaawansowanych przypadkach. na noc, 2 godz po ostatnim posilku...
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłego wieczoru Ci życzę i do usłyszenia,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Może niech na studia dymania pójdzie - lemka profesorka?

a i zapomniałam dodać, że korekcja blizn ( np jak w moim przypadku jej wyciecie) jest refundowane przez nfz i nie trzeba pisać żadnego podania do nfz-u tak jak ktoś pisał na forum
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej laski!! Badania robilam kilka miesiecy temu,i niby wszystko ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja osobiscie robie te druga.
Dziekuje i pozdrawiam wszystkich serdecznie milego wieczoru
[link widoczny dla zalogowanych]
k**wa, zastanawiam sie czy go nie wyjac....
Nie macie poczucia, że wypychacie jedno ramię odrobinę do góry?
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój pierwszy dzień głodówki dziś, przyznam że się troche boje ponieważ nie robiłam okresu przygotowawczego- mam nadzieje ze czeste lewatywy troche mnie poratują. [link widoczny dla zalogowanych] Dzień 5
MAM OWSZEM CIETY JEZYK I ZAWSZE MOWIE I PISZE CO MYSLE ALE NIE W TAKI SPOSOB!!! o co chodzi z tą morfiną? wpisz w google firmin.pl oczyszanie twarzy życze powodzenia i ja tam gynalgin do kosza wywalam, bo jest fatalny dla mnie! Gdzies maja to czy klient jest zadowolony. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich! Szukałam w Jastarni, ale nic nie znalazłam. Razem ze mna na sali lezala taka mloda dziewczyna tez po operacji biustu u dra Bromy i tez do dzis jest zadowolona - mnostwo osob jest zadowolonych, wiec jedyne co moge Ci powiedziec to to ze moze to tez zalezy od organizmu i budowy... Codziennie rano płucz też usta oliwą z oliwek (doskonale chłonie wszelkie wonie), a potem wodą z sokiem świeżo wyciśniętym z cytryny (działa odświeżająco). A czekającym na papierowe potwierdzenie prawdy (i sobie również) życzę cierpliwości Moija ma 8 i co miesiac rosna razem wszystkie tak przez tydzien ale teraz te 4 ki to normalnie szok biegunki i ból niesamowity ale niektóre matki twierdza ze nawet nie wiedza kiedy ich dzieci zabkują ... Czytałam, że nie można współżyc, ponieważ można zarazic partnera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak wybrać dobrego specjalistę i nie dać się oszukać?
PROSZĘ O ODPOWIEDŹ.
aspirance- nie będę kłamać, nie mam czego się wstydzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
i często myslę jakie to mam prozaiczne marzenia..

hej dziewczyny ja jeszce nic nie wiem, czuje sie dziwnie, innaczej niz nornmalnie czekam tewraz na moj@ i mam pytanie.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam okropny odruch wymiotny przy jakiejkolwiek ingerencji w jamie ustnej. 160 cm no i schudłam do 51 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
IgG 0,4 IU/ ml
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli ktos umie cos robic naprawde dobrze (nawet w malym zakresie) - naprawde dobrze, to tylko kwestia czasu i wiary ze sie uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie zlosliwosc q10 musi sie nauczyc krytyki bo forum natym polego,a nie na walce miedzy salonami,a niestety ja bylam wasza klietka juz zapomniala pani marcelina mi zepsula wlosy i dostalam zwrot pieniazkow to niezmieni tego ze mialam masakryczne wlosy ,nieszukajcie winnych bo to tylko klijeci pisza prawde......widze ze studio q10 pisza sami sobie opinie!!!! [link widoczny dla zalogowanych] bóle mi przeszły.
ktoś ciekawy ???dzwoniłam do pani doktor-zwiększam dawkę do końca miesiąca na 125 to zmeczenie sorki . Loretta Lynn and Conway Twitty - Louisiana Woman Mississippi Man haha on mi: oszczędzałam na zabieg a wydałam tyle kasy na darmo ;( [link widoczny dla zalogowanych]
napewno mam zanieczyszczone jelita. I nie ma mowy o spięciu włosów w kucyk chybą że chodzicie tylko w rozpuszczonych. - cwiczcie ok 1,5h po posilku, pijcie wode niegazowana A przede wszystkim - korzystając z państwowych placówek medycznych - ciężko jest uzyskać skierowanie na to badanie. a może miałeś ( aś ) wizje , sen , albo coś w tym rodzaju ? taaa małe jest piekne..... Przesypiam cale noce, nie budzac sie z bólu Tak wiec póki co, zostawie to, jak jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przez dziurkę nie widać skrzepu, nic bordowo czerwonego po prostu kawałeczek czegoś miękkiego białego stamtąd wystaje (prawdopodobnie wspomniany ryż) no i ta kokardka od szwu.
[link widoczny dla zalogowanych]
cutting crew-i just died in your arms tonight
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale czy uwazacie, ze to juz alarmujace wyniki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Narzekasz na wszystkich a tu nie,a tam nie,a może to z tobą jest coś nie tak!

; [link widoczny dla zalogowanych] Wracam do naturalnego koloru a mam jakiś taki brązowy odcień.
Najpierw odpowiedz do Sand- deep Jeśli następnego dnia będę miał ciężki dzień w pracy a w czasie tych (24 - 6.30) godziny snu nie mogę kilka razy zasnąć mam się wspomóc lekiem nasennym imovane, tylko wtedy, bo te leki uzależniają. Spróbowałam i wiecie co byłam padnięta, mokra z przemęczenia, a ćwiczyłam 15-20 minut, ale byłam tym samym tak zadowolona jakbym wygrała sporą sumę pieniędzy w Lotto [pomarzyć każdemu można ]. dziś biorę 12 tabletkę, a mam wziąć w sumie 20; co sadzicie? [link widoczny dla zalogowanych]
witam was dziewczyny! Zawsze miałam bardzo krótkie i bardzo geste włosy przez 3 lata ich zapuszczałam a teraz jak mam pół dłudie to wypadaja mi bardzo. i od niego odcina się długość potrzebną do paznokcia). wlasnie dzis bylam w salonie przy ul. Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie Ponad tydzien temu mialam operacje powiekszenia piersi, efek jest niesamowity. BBylam u tej Pani dosc dawno temu, pomogla i bardzo ale to bardzo milo ja wspominam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak jest w Iralandii, czy lepiej czy gorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Welcome To Paradise Strona Gwna -> Przy drzwiach Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin